Güncel Teknoloji sitemize hoş geldiniz. Sitemizden tam anlamıyla faydalanmak için giriş yapabilir veya ücretsiz üye olabilirsiniz.

Muhabbet Kafe

Konu, 'Konu Dışı' kısmında murat tarafından paylaşıldı.

  1. mstfanar

    mstfanar Editör Yetkili Kişi Editör

    Kayıt:
    6 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    2.724
    Beğenilen Mesajları:
    559
    Burjuva kim gördünüz işte. :) İftiralara inanmayın bundan sonra. :cool:
     
  2. Alnair Alsad

    Alnair Alsad Dekan

    Kayıt:
    2 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    2.529
    Beğenilen Mesajları:
    878
    Pardon? :D
     
  3. mstfanar

    mstfanar Editör Yetkili Kişi Editör

    Kayıt:
    6 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    2.724
    Beğenilen Mesajları:
    559
    Pardon değil Burjuva. :D
     
  4. Alnair Alsad

    Alnair Alsad Dekan

    Kayıt:
    2 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    2.529
    Beğenilen Mesajları:
    878
    Yem attım, yuttun.
     
  5. Ahbârî

    Ahbârî Dekan Süper Moderatör

    Kayıt:
    5 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    3.837
    Beğenilen Mesajları:
    835
  6. Alnair Alsad

    Alnair Alsad Dekan

    Kayıt:
    2 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    2.529
    Beğenilen Mesajları:
    878
    Bendekiler duruyor, yollayayım da oyna :D
     
  7. Ahbârî

    Ahbârî Dekan Süper Moderatör

    Kayıt:
    5 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    3.837
    Beğenilen Mesajları:
    835
    yaşlandık be hocam ::D
    --- İki Mesaj Birleştirildi, 22 Mart 2016, ilk mesajın tarihi: 22 Mart 2016 ---
    [​IMG]

    tatlı diyetine bugün itibariyle başlamış bulunuyorum :D
     
    Alnair Alsad bunu beğendi.
  8. friendly

    friendly Süper Moderatör Süper Moderatör

    Kayıt:
    5 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    3.214
    Beğenilen Mesajları:
    1.422
    Yaşadığınız Şehir:
    İstanbul
    Dur! Tatlı diyetine başlamadan şu yeni çıkan dondurmayı dene.
    Çok güzel tadı var. :srnsml:

    [​IMG]
     
  9. Ahbârî

    Ahbârî Dekan Süper Moderatör

    Kayıt:
    5 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    3.837
    Beğenilen Mesajları:
    835
    abi mümkün mertebe algida almıyorum..
     
  10. friendly

    friendly Süper Moderatör Süper Moderatör

    Kayıt:
    5 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    3.214
    Beğenilen Mesajları:
    1.422
    Yaşadığınız Şehir:
    İstanbul
    Paraya kıyarım diyorsan Lera Fresca dondurmaları iyidir bi de.
    Diğer markaların dondurmaları kaliteli değil. Milliyetçilik yapıcam diye işini iyi yapmayana para ödemek de benim içimden gelmiyor. :)
     
    Alnair Alsad bunu beğendi.
  11. Ahbârî

    Ahbârî Dekan Süper Moderatör

    Kayıt:
    5 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    3.837
    Beğenilen Mesajları:
    835
    abi o dediğin marka burada yok, olsa da alacağımı sanmam. şu dördüne bakacam bulabilirsem, ENFESDO DONDURMA,VİTAMİN DONDURMA,NURCEVHER DONDURMA VE TATLI, ALPEDO DONDURMA.
    Milliyetçilik kısmını da geçtim artık..
     
  12. friendly

    friendly Süper Moderatör Süper Moderatör

    Kayıt:
    5 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    3.214
    Beğenilen Mesajları:
    1.422
    Yaşadığınız Şehir:
    İstanbul
    Bu yazdığın dondurma markalarını ilk defa duyuyorum. İstanbul'da hiç bi yerde görmedim.
    Merak edip markaları Google'dan baktım da, ortak yönleri helal gıda sertifikası almış olmaları. Anladığım kadarı ile senin hassasiyetin milliyetçilikten ziyade ürünlerin içerikleri ile alakalı emin olma durumu. Her ne kadar tartışmaya açık çok yönü de olsa buna saygı duyarım. :)
     
  13. Ahbârî

    Ahbârî Dekan Süper Moderatör

    Kayıt:
    5 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    3.837
    Beğenilen Mesajları:
    835
    abi 3 ünü kopyaladım da , sadece alpedoyu görebilirsin çevrede. satılıyor bazı noktalarda. ayrıca istanbul gibi yerde birçok yerde de satışı vardır. bizim burada bir dükkan var bildiğim, belki bir iki yere daha gelir. arada bim'den de alıyoruz tabi :) abi şimdi bu gimdes denen kurum benim anladığım kadarıyla işin sağlık boyutuna da önem veriyor. sonuçta yediğimiz şeylerinde üzerimizde maddi manevi etkisi var. birçok meşhur marka yahudi ortaklığına sahip. amma, o yahudilerin bile bir kısmı koşer denen helal damgası olan şeyleri arar. belki bir çoğu. çünkü onlarda dikkat ederler. ayrıca israil de , yaşayan diğer millletlere değil, yahudilere uygulanan kanser tedavilerine bakın. yani abi, daha genç sayılırız, dikkat etmek lazım. hele senin gibi yaşlılar bilhassa :D
     
  14. friendly

    friendly Süper Moderatör Süper Moderatör

    Kayıt:
    5 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    3.214
    Beğenilen Mesajları:
    1.422
    Yaşadığınız Şehir:
    İstanbul
    Sağlık açısından değerlendirirsek, dondurma her yönüyle başlı başına zararlı bir gıda içerik olarak.
    Diğer yönler (helal gıda sertf. Yahudi malı vs) kısmına bişi demem, yazarak tartışılması zor konular bunlar. Bakış açılarına saygı duyar geçerim. :) Alpedo markasına hiç rastlamadım, eğer görürsem deneyelim bakalım bi ara. ;)
     
    Ahbârî bunu beğendi.
  15. Ahbârî

    Ahbârî Dekan Süper Moderatör

    Kayıt:
    5 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    3.837
    Beğenilen Mesajları:
    835
    içindeki malzeme bakımından abi, tabi, eninde sonunda zararlı. gidip sağlam yapan yerlerde keçi sütünden yapılma yiyecen ama onu da anca çok nadir yerlerde bulabiliyoz abi. Alpedo denedim abi daha önce, objektif yaklaş :D
    --- İki Mesaj Birleştirildi, 23 Mart 2016, ilk mesajın tarihi: 23 Mart 2016 ---


    güzel trollemece..
     
  16. murat

    murat Administrator Yetkili Kişi

    Kayıt:
    2 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    3.680
    Beğenilen Mesajları:
    616
    IPhone SE 16gb Türkiye fiyatı 2000₺ 64gb 2400₺
    --- İki Mesaj Birleştirildi, 23 Mart 2016, ilk mesajın tarihi: 23 Mart 2016 ---
    75 Gb AKK gene bitmiş ay sonuna daha çok var.. Hiç bişey indirmem bu interneti nerdeyse akşamdan akşama kullanırım.. Nasıl doluyor 75gb anlamıyorum arkadaş yavv.. İnternet 3 megabit kağnı gibi off yaa.
     
  17. mstfanar

    mstfanar Editör Yetkili Kişi Editör

    Kayıt:
    6 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    2.724
    Beğenilen Mesajları:
    559
    Turknet dene abi. :)
     
    murat bunu beğendi.
  18. Bloother

    Bloother Profesör

    Kayıt:
    6 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    1.207
    Beğenilen Mesajları:
    262
    Yaşadığınız Şehir:
    Antalya
    64GB SE, 2400TL olarak açıklamışlar diye duydum ben de.
    Bu arada iPhone 7'de orta tuşun kaldırılacağı iddaası var ama parmak izinden dolayı kalkacağını düşünmüyorum.
     
  19. mstfanar

    mstfanar Editör Yetkili Kişi Editör

    Kayıt:
    6 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    2.724
    Beğenilen Mesajları:
    559
    Ben de 2400 görmüştüm bir yerde. Hafıza için 1000 tl fark Apple için bile fazla.

    LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  20. Bloother

    Bloother Profesör

    Kayıt:
    6 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    1.207
    Beğenilen Mesajları:
    262
    Yaşadığınız Şehir:
    Antalya
    Aslında iPhone 7'de 3D Touch destekli ve parmak izi okuyuculu dokunmatik ana ekran tuşu yapsalar efsane olur. İşte o zaman teknolojik gelişme olur.
    Normalde dokunmatik ana ekran tuşları, ekranı uyandırmıyor ama 3D touch destekli ana ekran tuşuna daha fazla basınç uygulandığında ekranı uyandırabilir, parmak iziyle de kilidi açabilirler. Tuş belli olsun diye de G5'teki Always On tarzı yuvarlak bir soluk led ışıklandırma yapılabilir.
    Edit: Buton ışıklandırması, ortam ışığına göre otomatik de olabilir.
     

Sayfayı Paylaş