Güncel Teknoloji sitemize hoş geldiniz. Sitemizden tam anlamıyla faydalanmak için giriş yapabilir veya ücretsiz üye olabilirsiniz.

Lg G2 Kullananlar Kulübü

Konu, 'LG' kısmında Bloother tarafından paylaşıldı.

  1. SyncMaster

    SyncMaster Misafir

    Kayıt:
    19 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    84
    Beğenilen Mesajları:
    15
    Yaşadığınız Şehir:
    İzmir
    1 ayım kaldı whatsapp'ta. Yakında ben de telegramcı olucam ama kimse yok maalesef daha :(
     
  2. DyLeXia

    DyLeXia Asistan

    Kayıt:
    18 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    484
    Beğenilen Mesajları:
    75
    Isınma oluyor hacı yok değil ama kabul edilebilir :)

    Forever CustomRom :D
     
  3. Bloother

    Bloother Profesör

    Kayıt:
    6 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    1.207
    Beğenilen Mesajları:
    262
    Yaşadığınız Şehir:
    Antalya
    whatsapp hesabını tamamen sil. Yeniden hesap al. Benim önce sınırsızdı. Telegram'a geçince whatsapp'ı sildim. Tekrar açınca 1 yıl sınırlı oldu. Demekki silip tekrar açınca hesap yeniliyor. Ama Telegram çok daha iyi emin olabilirsin. Herkese yaygınlaştırmaya başla bence. En büyük kozu da pc'ye kuruluyor olması, led, bildirim, sohbet ayarları vs. her şeyiyle iyi.

    LG G2 CloudyG3 v1.2 / Dorimanx Kernel v5.9 - Tapatalk
     
  4. DyLeXia

    DyLeXia Asistan

    Kayıt:
    18 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    484
    Beğenilen Mesajları:
    75
    Dosya gönderme özelliği çok güzel ama kullanan kimse yok işte

    Forever CustomRom :D
     
  5. SyncMaster

    SyncMaster Misafir

    Kayıt:
    19 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    84
    Beğenilen Mesajları:
    15
    Yaşadığınız Şehir:
    İzmir
    Aynen kullanan kişi sayısı az. Yoksa çok iyi olabilir.
    --- İki Mesaj Birleştirildi, 19 Temmuz 2014 ---
    Hayır yenilenmiyor. Artık whatsapp sınırsız olayını kaldırdı. Yani en fazla 5 yıl kullanım ömrü veriyor.
    --- İki Mesaj Birleştirildi, 19 Temmuz 2014, ilk mesajın tarihi: 19 Temmuz 2014 ---
    Evet beyler. Herkes benim imzam gibi yapsa güzel olmaz mı ?
     
  6. A.Bilgili

    A.Bilgili Misafir

    Kayıt:
    4 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    52
    Beğenilen Mesajları:
    16
  7. SyncMaster

    SyncMaster Misafir

    Kayıt:
    19 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    84
    Beğenilen Mesajları:
    15
    Yaşadığınız Şehir:
    İzmir
    Hesabı silip tekrar mı aktif ettin nasıl oldu ?
     
  8. A.Bilgili

    A.Bilgili Misafir

    Kayıt:
    4 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    52
    Beğenilen Mesajları:
    16
    Silip tekrar yükledim,whatsapp hesabımı silmedim:D
     
  9. SyncMaster

    SyncMaster Misafir

    Kayıt:
    19 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    84
    Beğenilen Mesajları:
    15
    Yaşadığınız Şehir:
    İzmir
    Şans senden yana o zaman :D Ben kim bilir kaç kere silip yüklemişimdir. Ama hala aynı.
     
  10. DyLeXia

    DyLeXia Asistan

    Kayıt:
    18 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    484
    Beğenilen Mesajları:
    75
    G3 romlarn hiçbirinde quick remote da klima projektor filan yok neden acaba

    Forever CustomRom :D
     
  11. Bloother

    Bloother Profesör

    Kayıt:
    6 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    1.207
    Beğenilen Mesajları:
    262
    Yaşadığınız Şehir:
    Antalya
    Hesap senin telefon numarana kayıtlı. uygulamayı silmen etkilemez hesabını. hesabı sil dersen, numarana kayıtlı hesap silinir. Benim öyle oldu işte. :)

    LG G2 CloudyG3 v1.2 / Dorimanx Kernel v5.9 - Tapatalk
     
    SyncMaster bunu beğendi.
  12. SyncMaster

    SyncMaster Misafir

    Kayıt:
    19 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    84
    Beğenilen Mesajları:
    15
    Yaşadığınız Şehir:
    İzmir
    Şimdi denemek isterim ama gruplar falan gidicekmiş. Öyle yazıyor. Ya bir daha telefona kayıt olmazsa :D
     
  13. Bloother

    Bloother Profesör

    Kayıt:
    6 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    1.207
    Beğenilen Mesajları:
    262
    Yaşadığınız Şehir:
    Antalya
    olur, ben aldım. Ama aradan uzun süre geçmişti. acaba bir süresi var mıdır bilemiyorum o yüzden.

    LG G2 CloudyG3 v1.2 / Dorimanx Kernel v5.9 - Tapatalk
     
    SyncMaster bunu beğendi.
  14. SyncMaster

    SyncMaster Misafir

    Kayıt:
    19 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    84
    Beğenilen Mesajları:
    15
    Yaşadığınız Şehir:
    İzmir
    Neyse parası veririz arkadaş :D Sonuçta o kadar kullandık.
     
  15. Bloother

    Bloother Profesör

    Kayıt:
    6 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    1.207
    Beğenilen Mesajları:
    262
    Yaşadığınız Şehir:
    Antalya
    korkma zaten parasız uzatıyorlar :D

    LG G2 CloudyG3 v1.2 / Dorimanx Kernel v5.9 - Tapatalk
     
  16. SyncMaster

    SyncMaster Misafir

    Kayıt:
    19 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    84
    Beğenilen Mesajları:
    15
    Yaşadığınız Şehir:
    İzmir
    Eğer uzatırlarsa zaten 2. uzatma olucak. Penaltılarda yenerim inşallah A:S:DSA: :D
    --- İki Mesaj Birleştirildi, 20 Temmuz 2014, ilk mesajın tarihi: 20 Temmuz 2014 ---
    Dorimanx Kernel'in 6.1 i çıkmış. Napsak flashlasak mı ?
     
    Bloother bunu beğendi.
  17. DyLeXia

    DyLeXia Asistan

    Kayıt:
    18 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    484
    Beğenilen Mesajları:
    75
    Ben romu flashladığımda en son 6.0 vardı şimdi çktı heralde ben kurdum direk bence sende kur adam biton şey düzeltmiş :D

    Forever CustomRom :D
     
    SyncMaster bunu beğendi.
  18. SyncMaster

    SyncMaster Misafir

    Kayıt:
    19 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    84
    Beğenilen Mesajları:
    15
    Yaşadığınız Şehir:
    İzmir
    Ben de flashladimm hadi hayirlisi :D
     
    DyLeXia bunu beğendi.
  19. SyncMaster

    SyncMaster Misafir

    Kayıt:
    19 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    84
    Beğenilen Mesajları:
    15
    Yaşadığınız Şehir:
    İzmir
    G2 icin android L noldu ? 28 inde cikicak diyorlar. Nasi bisey olucak acaba. Baya bi merak konusu.
     
  20. DyLeXia

    DyLeXia Asistan

    Kayıt:
    18 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    484
    Beğenilen Mesajları:
    75
    adamlar vazgeçti heralde ya konuyu filan kapadılar :(
     
    Son düzenleme: 20 Temmuz 2014

Sayfayı Paylaş