Güncel Teknoloji sitemize hoş geldiniz. Sitemizden tam anlamıyla faydalanmak için giriş yapabilir veya ücretsiz üye olabilirsiniz.

[kampanya] Wise Care 365 Pro Kampanyası

Konu, 'Yazılım Kampanyaları' kısmında murat tarafından paylaşıldı.

  1. murat

    murat Administrator Yetkili Kişi

    Kayıt:
    2 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    3.680
    Beğenilen Mesajları:
    616
    [​IMG]

    WiseCare 365 kampanyası bulunmaktadır. Sınırlı sayıda lisans bulunuyor.

    Buradan ulaşabilirsiniz.
     
    mstfanar ve beyaz bunu beğendi.
  2. mstfanar

    mstfanar Editör Yetkili Kişi Editör

    Kayıt:
    6 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    2.724
    Beğenilen Mesajları:
    559
    Fake mail ile aldım. :)
    Artık böyle alıcam.
     
  3. Alnair Alsad

    Alnair Alsad Dekan

    Kayıt:
    2 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    2.529
    Beğenilen Mesajları:
    878
    Ben buna da... :(((




    Şaka şaka para mara vermedim. İyi alıştınız. :p
     
    friendly ve murat bunu beğendi.
  4. murat

    murat Administrator Yetkili Kişi

    Kayıt:
    2 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    3.680
    Beğenilen Mesajları:
    616
    Alnair Alsad bunu beğendi.
  5. mstfanar

    mstfanar Editör Yetkili Kişi Editör

    Kayıt:
    6 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    2.724
    Beğenilen Mesajları:
    559
    Para verseniz şaşırmazdık. Ama para vermediğiniz için şaşırdım desem yalan olmaz. :)
     
  6. Alnair Alsad

    Alnair Alsad Dekan

    Kayıt:
    2 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    2.529
    Beğenilen Mesajları:
    878
    Yapma hocam yahu! :'(


    :D
     
  7. Alnair Alsad

    Alnair Alsad Dekan

    Kayıt:
    2 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    2.529
    Beğenilen Mesajları:
    878
    Biriktirmeye karar verdim. Öyle bişey varmış, biriktiriliyormuş para inanmazsınız. :)
     
  8. murat

    murat Administrator Yetkili Kişi

    Kayıt:
    2 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    3.680
    Beğenilen Mesajları:
    616
    Biriktir de fotoşop programı alalım..:D
     
  9. Alnair Alsad

    Alnair Alsad Dekan

    Kayıt:
    2 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    2.529
    Beğenilen Mesajları:
    878
    GIMP kullanın hocam. :D
     
    murat bunu beğendi.
  10. desperado64

    desperado64 Profesör

    Kayıt:
    6 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    2.215
    Beğenilen Mesajları:
    447
    Yaşadığınız Şehir:
    Uşak
    win8 kullananlar bu programları kullanmasın. 3 defa sistememi bozdu. :((
     
  11. friendly

    friendly Süper Moderatör Süper Moderatör

    Kayıt:
    5 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    3.214
    Beğenilen Mesajları:
    1.422
    Yaşadığınız Şehir:
    İstanbul
    @murat hocam bu ASC tarzı bir şey mi ?
     
  12. Alnair Alsad

    Alnair Alsad Dekan

    Kayıt:
    2 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    2.529
    Beğenilen Mesajları:
    878
    Cevap veriyorum : Evet. :)
     
    friendly ve murat bunu beğendi.
  13. murat

    murat Administrator Yetkili Kişi

    Kayıt:
    2 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    3.680
    Beğenilen Mesajları:
    616
    Evet aynı işi yapıyor.. Hatta bunu kullan. ASC sisteme çok gereksiz dosya sokmaya başladı.
     
  14. friendly

    friendly Süper Moderatör Süper Moderatör

    Kayıt:
    5 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    3.214
    Beğenilen Mesajları:
    1.422
    Yaşadığınız Şehir:
    İstanbul
    Hocam ASC ye çok alıştım ben ya , hazır 1 yıllık yeni yasal lisansı da cukkalamışken kullanmaya devam edeyim.
    ASC sadece kuruluş aşamasında sisteme çok dosya sokuyor ve program kuruyor onu da engelleyebiliyorsun diye biliyorum, kendim engellediydim çünkü.

    Onun haricinde kullanım aşamasında soktuğu başka dosya var mı ?
     
    murat bunu beğendi.
  15. murat

    murat Administrator Yetkili Kişi

    Kayıt:
    2 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    3.680
    Beğenilen Mesajları:
    616
    Zaten hemen kaldırma canım yavaş yavaş kurtulun işte ıobit programlarından.. Bana acayip soğuk gelmeye başladı firma şımardı.
     
    friendly bunu beğendi.
  16. friendly

    friendly Süper Moderatör Süper Moderatör

    Kayıt:
    5 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    3.214
    Beğenilen Mesajları:
    1.422
    Yaşadığınız Şehir:
    İstanbul
    Yav aklımı çeliyorsunuz hep :D

    Wise nin biraz yorumlarına baktım ASC den çok daha iyi diyor herkes.

    Dur deneyem ben de olmazsa.
     
    murat bunu beğendi.
  17. mstfanar

    mstfanar Editör Yetkili Kişi Editör

    Kayıt:
    6 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    2.724
    Beğenilen Mesajları:
    559
    Windows 8.1 kullanıyorum, sorun yaşamadım windowsla alakalı.
    Benim derdim tarayıcılarımın her bi şeyini siliyor, Chromun 2 kere eklentileri silindi, deli etti ASC beni.
     
  18. friendly

    friendly Süper Moderatör Süper Moderatör

    Kayıt:
    5 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    3.214
    Beğenilen Mesajları:
    1.422
    Yaşadığınız Şehir:
    İstanbul
    ASC den son derece memnunum şahsen de bunu da bi deneyecem şeytan dürtüyor. :)
     
  19. beyaz

    beyaz Asistan

    Kayıt:
    2 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    472
    Beğenilen Mesajları:
    134
    Yaşadığınız Şehir:
    İstanbul
    Uyma şeytana abi :D
     
  20. friendly

    friendly Süper Moderatör Süper Moderatör

    Kayıt:
    5 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    3.214
    Beğenilen Mesajları:
    1.422
    Yaşadığınız Şehir:
    İstanbul
    Sen hangisini kullanıyorsun ?
     

Sayfayı Paylaş