Güncel Teknoloji sitemize hoş geldiniz. Sitemizden tam anlamıyla faydalanmak için giriş yapabilir veya ücretsiz üye olabilirsiniz.

GT Galatasaray!

Konu, 'Spor' kısmında by efsane tarafından paylaşıldı.

  1. Empatik

    Empatik Doçent

    Kayıt:
    6 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    950
    Beğenilen Mesajları:
    95
    Hadi bi fikir de benden caps yapabilisüüz :D

    Okeye GS. aranıyor :D
     
  2. rcsz

    rcsz Profesör

    Kayıt:
    6 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    1.353
    Beğenilen Mesajları:
    140
    Sonra nie +7 oynuyon recep :D @black
     
  3. black

    black Profesör

    Kayıt:
    9 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    1.342
    Beğenilen Mesajları:
    210
    :D Yalnız prandelli'yi göndermezsiniz bu dediğin olabilir yakında:D
    Gülüyoruz, eğleniyoruz da bence bu hiç iyi bir şey değil sen gidersin onbinlerce para verir adam alırsın ama orta düzey bir takıma yenilirsin bu sadece gs için değil hepsi için geçerli bu tür şeylerden dolayı Türk futbolundan soğudum
     
  4. Empatik

    Empatik Doçent

    Kayıt:
    6 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    950
    Beğenilen Mesajları:
    95
    by efsane ve rcsz bunu beğendi.
  5. black

    black Profesör

    Kayıt:
    9 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    1.342
    Beğenilen Mesajları:
    210
    Empatik bunu beğendi.
  6. rcsz

    rcsz Profesör

    Kayıt:
    6 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    1.353
    Beğenilen Mesajları:
    140
    Gsli oda :D
     
  7. Empatik

    Empatik Doçent

    Kayıt:
    6 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    950
    Beğenilen Mesajları:
    95
    Son 6 aydır futbol takip etmemeye başladım :D Ama Galatasaraylıyız çok şükür ;)
     
    rcsz bunu beğendi.
  8. rcsz

    rcsz Profesör

    Kayıt:
    6 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    1.353
    Beğenilen Mesajları:
    140
    Cok yemesek bari bD
     
  9. murat

    murat Administrator Yetkili Kişi

    Kayıt:
    2 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    3.680
    Beğenilen Mesajları:
    616
    Galatasaray da bi ışık görüyorum ama ahh şu 2 gol olmayaydı..
     
  10. DyLeXia

    DyLeXia Asistan

    Kayıt:
    18 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    484
    Beğenilen Mesajları:
    75
    Topu taşıyacak ayağında tutacak futbolcu yok hani nerde bruma emre çolak şu hamiti xhemaili yi oynatanın aklından şüphe ederim bi chedjou oynuyo adam hem defans hem orta saha hem forvet
     
  11. evowinds

    evowinds Doçent

    Kayıt:
    6 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    622
    Beğenilen Mesajları:
    174
    Galatasaray için bir ışık görüyorum, tünelin ucunda beliren bir ışık, muhtemelen ak sakallı bir dede var :D
     
  12. desperado64

    desperado64 Profesör

    Kayıt:
    6 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    2.215
    Beğenilen Mesajları:
    447
    Yaşadığınız Şehir:
    Uşak
    Bu takımı bana verseler 2. tura oynarım. :ckskc:
     
  13. rcsz

    rcsz Profesör

    Kayıt:
    6 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    1.353
    Beğenilen Mesajları:
    140
    Gelisme var gibi goll attik ya
     
  14. evowinds

    evowinds Doçent

    Kayıt:
    6 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    622
    Beğenilen Mesajları:
    174
    Yok en büyük gelişme 4. golü yememeniz @r34s :D
     
  15. rcsz

    rcsz Profesör

    Kayıt:
    6 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    1.353
    Beğenilen Mesajları:
    140
    He yav rakibe gol atamiyoz madem kendi kalemize atalim bari dedi semih
     
  16. friendly

    friendly Süper Moderatör Süper Moderatör

    Kayıt:
    5 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    3.214
    Beğenilen Mesajları:
    1.422
    Yaşadığınız Şehir:
    İstanbul
    Dk : 30 Kasımpaşa kitlemiş bi tane :hrkbuya::huhuu::krsn::kptmya::krnz:
     
  17. mstfanar

    mstfanar Editör Yetkili Kişi Editör

    Kayıt:
    6 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    2.724
    Beğenilen Mesajları:
    559
    Sonuca bak abi bir de.
     
  18. friendly

    friendly Süper Moderatör Süper Moderatör

    Kayıt:
    5 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    3.214
    Beğenilen Mesajları:
    1.422
    Yaşadığınız Şehir:
    İstanbul
    Kasımpaşa'ya büyü yapmışlar.
     
  19. mstfanar

    mstfanar Editör Yetkili Kişi Editör

    Kayıt:
    6 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    2.724
    Beğenilen Mesajları:
    559
    Hee ben 2 wizard yollamıştım. :)

    Maçı izlemedim ama bence Kasımpaşa iki gol attıktan sonra bi rahatlama havasına girmiştir. Aynı şekilde de GS, ne oluyo lan bize gibisinden bi kendini silkeleyip aklı başına gelmiştir ve sonrasında bu sonuç ortaya çıkmıştır diyorum. :)

    Tekrar söyleyeyim maçı hiç izlemedim. :)
     
  20. friendly

    friendly Süper Moderatör Süper Moderatör

    Kayıt:
    5 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    3.214
    Beğenilen Mesajları:
    1.422
    Yaşadığınız Şehir:
    İstanbul
    Gs'nin maçını izleyip nabıcan hem, hayatta daha mühim şeyler var. :islik:
     
    rcsz bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş